Hvert år gjennomfører vi årlige kampanjer og aktiviteter på tvers av badelandene i landet.
Gjestetilfredshetsundersøkelse:
Digital kampanje som gir våre gjester en mulighet til å gi hvert enkelt badeland respons.
Gjennomføres hver dag i en fast periode over 3 uker.
Dusjekampanje:
Foregår internt på hvert enkelt badeland, samt i SoMe.
Fokus: å få gjestene til å dusje naken.
Gjennomføres hver dag i en fast periode over 2 uker.
Den Store Badedagen:
Foregår internt på hvert enkelt badeland, samt i SoMe.
Fokus: å spre gleden ved bading og vannaktiviteter for store og små.
Felles for alle badelandene: 50% på inngangsbillett.
Gjennomføres en valgfri dag i løpet av en fastsatt uke.
NM i Vannsklie:
Lokale kvalifiseringsrunder på hvert enkelt badeland i forkant av NM.
Det enkelte badeland setter selv opp kvalifiseringsdato (innenfor en fastsatt periode).
NM arrangeres på et av våre badeland som er tildelt NM.
Les gjerne mer på forsiden vår: